Thursday, February 10, 2011

فیلتر می شویم

آمدم پست جدید را ببینم که شاهد فیلتر شدنم بودم !نمی دانم چرا من یکی را فیلتر کردند که تمام تلاشم این بود که منصفانه بنویسم و به کسی اهانت نکنم.در هر صورت وبلاگ دیگری راه خواهم انداخت و لاجرم باید کمی دست به عصاتر از سابق بنویسم.
ببینم کجا باید بروم

پس نوشت : سپاس از یکی از دوستان آشنا،مثل اینکه تمامی وبلاگ هایی که در سرویس های خارجی می نویسند فیلتر شدن.ضمن تشکر از برادران سخت کوش نیازمند کمی زمان هسم تا ببینم بروم بهتر است یا بمانم و همین جا بنویسم.شاید به بلاگ اسکای بروم.شاید هم همین جا ماندم

3 comments:

  1. منم فیلتر کردن بی عقل ها...حدس میزدم یه همچین بلایی سرم بیاد!

    ReplyDelete
  2. سلام، می بخشید که از قوانینی که برای نوشتن کامنت گذاشتین سرپیچی کردم! فقط اومدم بگم که تنها شما فیلتر نشدین. طی تحقیقات من، تمام ارائه دهندگان سرویس های وبلاگ خارجی، مثل بلاگ اسپات و وردپرس فیلتر شدن! منم فیلتر شدم!!! من وردپرسی بودم...
    موفق باشین

    ReplyDelete
  3. 1.
    از اینکه فیلتر شده‌اید ناراحت شدم
    ولی تعجب نکردم
    متاسفانه این روزها فیلترچی‌ها اضافه‌ کاری می‌کنند

    ReplyDelete

يك تذكر كوچك براي آسان شدن ارائه نظر:


اگر دوستاني كه ايميل و يا آدرس اينترنتي دارند لطف مي كنند و كامنت مي گذارند،لطفاً نام و آدرس اينترنتي خودشان را بگذارند

كساني هم كه وبلاگ ندارند به كمك همان گزينه آخر نيز مي توانند كامنت بگذارند،فقط اگر جزو دوستان هستند نام كوچك و يا فاميلي خود را نيز بگذاريد.برايم اهميت دارد كه كداميك از دوستان چه نظري مي دهند.

سپاس