Wednesday, October 13, 2010

مطلع

حس خوبي دارم،حس آغاز دوباره،از نو متولد شدن.،از نو شروع كردن و به باد فراموشي سپردن هر آنچه كه در اين فضاي مجازي اتفاق افتاده.خاصه آنكه حين نوشتن اين نخستين متن باد ِ پاييزي هم نسيم وار پرده اتاق را تكان مي دهد و من خنكاي آن را اينجا بر روي پوستم احساس مي كنم.
چقدر آغاز خوب است،بر عكس وبلاگ پيشين كه كهولت و چين و چروك از سر و رويش مي باريد اينجا حس تازگي را براي من به ارمغان مي آورد.فقط مشكل كوچكي هست و ان هم نا اشنا بودن با محيط است كه گمان مي كنم ظرف مدت كوتاهي – حداكثر چند روز – بر طرف بشود.لينك دوستاني را كه به ايشان بيش از باقي سر مي زدم را به اينجا منتقل مي كنم و كوشش مي كنم كه دوستان تازه تري بيابم.سعي مي كنم كه بيشتر به دوستان سر بزنم.قوانين و قواعدي كه در اينجا بدان پايبند هستم همانند وبلاگ پيشين است و گمان مي كنم فقط اينجا كمي صميمانه تر بنويسم.
به هر حال كه اميدوار ايام خوبي را در اينجا پيش رو داشته باشم.اميدوارم.

1 comment:

  1. اگر من برگ بودم باد پاییزی را دوست داشتم که مرا از شاخه‌ای خشک جدا می‌کرد و با خود به سفر می‌برد

    تازگی احساست پایدار

    ReplyDelete

يك تذكر كوچك براي آسان شدن ارائه نظر:


اگر دوستاني كه ايميل و يا آدرس اينترنتي دارند لطف مي كنند و كامنت مي گذارند،لطفاً نام و آدرس اينترنتي خودشان را بگذارند

كساني هم كه وبلاگ ندارند به كمك همان گزينه آخر نيز مي توانند كامنت بگذارند،فقط اگر جزو دوستان هستند نام كوچك و يا فاميلي خود را نيز بگذاريد.برايم اهميت دارد كه كداميك از دوستان چه نظري مي دهند.

سپاس